fransızca konu - sayfa 7

 
davidchatillon :

bonjour j'aimerais mettre ve decalage sur un belirteç mais je ne sais pas yorum faire ( je ne sais pas kodlayıcı), est ce que quelqu'un pourrait m'aider svp

iCustom(NULL,0,"nom indi", parametre1 , parametre2, ..., parametreN, numérobuffer, décalage); //dekalaj >= 0

 

Bonjour à tous,

Je suis nouveau sur le forum. Foreks'te paranın karşılığı. Enformasyondan sonra gelen bilgiler (oluşumlar, videolar, canlılar) en basit ve en uygun yazı tipi, en büyük ve en büyük programın otomatik olarak sıralanması une des clefs du succès... Sinon la clef. J'ai en tête un program göreliliği basit bir şekilde tek tek. En önemli bilgiler, en iyi ve en kolay erişilebilir bilgilerdir... ve bunun tersi, HTML'yi ve Arduino'nun kendi kendine öğrenmesini sağlar.

En iyi yer bulma forumunun en büyük deneyimlerinden biri, en çok merak edilenler... İlk kez gelenler: Dünyanın en iyi eğitimcileri Youtube MQL5 TUTORIAL. C'est un Allemand qui la tient, Allemand türü Jabba le hutt (C'est méchant d'autant que c'est très louable de sa part mais au moins vous saurez vite de qui je parle). J'ai vite pensé avoir tout pour coder mon program veya... ...cand je tape ce qu'il affiche... ça bugge. Sesli bir soru : Est-ce que kesinler d'entre vous ont suivi ses enseignements et, au delà de leurs efficacités, ces programları ont-ils pu tourner?

Bientôt!

Julight

 

<Gönderi Silindi>

Moderatörler notu: Forumda reklam yapılmasına izin verilmez

 

bonjour,

MQL5'in en iyi örnekleri, somut kod örnekleridir.

Avez-vous un lien à me conseiller ?

En son Google, her şeyi gözden geçirin .

MQL'nin en hızlı ve en iyi yerinde, gerçek zamanlı olarak başlatılmış bir programcıdır.

 

salut


Programlama, genel olarak mı?

 
stanislass :

salut


Programlama, genel olarak mı?

VB.Net'te Je programı, c# ve java bilgileri, DOM sayfalarını otomatik hale getirir.
 

Vu ton bagage tu ne devrais avoir aucunes en programlama güçlükleri MQL5.

Aprese ton niveau en ticarette... les deux vont ensemble.

CodeBase'e danışın, ilk kez deneyin!

 
stanislass :

Vu ton bagage tu ne devrais avoir aucunes en programlama MQL5.

Aprese ton niveau en ticarette... les deux vont ensemble.

CodeBase'e danışın, ilk kez deneyin!

Tamam, bir MOOC ou un bon Tuto car ça fait gagner beaucoup de temps et évite bien des errances ;)
 
mchbourse :
Tamam, bir MOOC ou un bon Tuto car ça fait gagner beaucoup de temps et évite bien des errances ;)

Fransızca da var.

De plus la traduction des plateformes et de l'aide sont korkunçlar (du moins elle l'était quand j'ai tr 2011'de başlıyor).

İngilizce'de Je travaille münhasırlığı. D'autres pourront teyid edici ve refakatçi mais selon moi si tu ne maîtrises pas l'anglais (ou le russe ;-D) tu vas perdre beaucoup de temps.

 
mchbourse :
VB.Net'te Je programı, c# ve java bilgileri, DOM sayfalarını otomatik hale getirir.

MQL5'in en büyük ve en önemli dilleri, C#, dünyanın en büyük sorunları.

En iyi danslar bölümü https://www.mql5.com/en/code tu trouveras des centaines d'exemples et surtout les remarques éventuels des utilisateurs, comme celles d' @Alain Verleyen ci-dessus par exemple, en son des mayınlar d'or les bonnes pratiques à avoir.

Si tu es bon en ticaret, bibliothèque maison'un bir parçası olan bir forma dökün.

En küçük danışmanlık hizmeti, tüm gereksinimlerin karşılanması ve bakımın sağlanması için pazarın tüm gereksinimlerinin karşılanması, bibliothèque ile uyumlu MT4 ve MT5'in bakımı için ensuite qu'un seul kodunun doldurulması.

MQL5 Code Base
MQL5 Code Base
  • www.mql5.com
Trade Transmitter will Transmit Trades from MT5 Demo or Real accounts using CSV Files. Each trade request created manually or by other EAs on MT5 terminal will be automatically transmitted. Positions and orders summaries are also transmitted, so the receiver on the other platform can catch up, in case it misses any of the trade request...