fransızca konu

 

bonjour,

Dans ce konu nous ne parlons que français, il permet à la communauté francophone de se retrouver...

J'espère que vous êtes nombreux!

:)

 
enicayl3 :

bonjour,

Dans ce konu nous ne parlons que français, il permet à la communauté francophone de se retrouver...

J'espère que vous êtes nombreux!

:)

Enfin ;-p...

Bir oldu bitti.

 
3!
 

bonjour,

Forex'te 6 ay önce sona erdi (önceden 5 veya 6 parça demo).

Analyste programcı de formasyon, j'apprécie les EA deneme yazarı des e leur mieux, l'EUR / USD (o autre) 'in en büyük avantajı.

Kesin şeyler sont bon lorsque le cour monte, d'autre quand il iniş, mais jamais les deux...

L'EA parfe est une chimère, sans quoi bcp moins de gens se pozraient des sorular fin du mois... En meme temps, avec les pies sur terre, j'ai envie de croire qu'on forex gagner ve vie sur le Forex (pourquoi pas değiştirici la mienne).

Bir turla ticaret semble être un monde tabou où chacun reste dans sa tur.

Geçitte sınava girmeden, vaftiz etmeden kurtulun.

Dois-je devenir Franc Maçon que me soit livré le secret ?... ;)

Bien Cordialement,

 
Car0tte :

bonjour,

Forex'te 6 ay önce sona erdi (önceden 5 veya 6 parça demo).

Analyste programcı de formasyon, j'apprécie les EA deneme yazarı des e leur mieux, l'EUR / USD (o autre) 'in en büyük avantajı.

Kesin şeyler sont bon lorsque le cour monte, d'autre quand il iniş, mais jamais les deux...

L'EA parfe est une chimère, sans quoi bcp moins de gens se pozraient des sorular fin du mois... En meme temps, avec les pies sur terre, j'ai envie de croire qu'on forex gagner ve vie sur le Forex (pourquoi pas değiştirici la mienne).

Bir turla ticaret semble être un monde tabou où chacun reste dans sa tur.

Geçitte sınava girmeden, vaftiz etmeden kurtulun.

Dois-je devenir Franc Maçon que me soit livré le secret ?... ;)

Bien Cordialement,

bonjour,

En kötü günlerin en büyüğü, en büyük ve en zor işlerin başında geliyor. En çok sorulan sorular için en iyi yorum ve yazı tiplerini yazın. Si tu veux t'doğaçlamacı tüccar je suis la dökün t'aider et la communauté aussi. Bundesbank'tan JP Morgan'a en iyi şekilde haber gönderebilirsiniz. En iyi seçeneklere sahip olmak için basın... Danışmanlık ve danışmanlık hizmetleri, ticari ve finansal işlerin en iyi şekilde yönetilmesine yardımcı olur. En son brooker sal lar, ve e avec quel plaka formları tu ticaret?

samimiyet

 
enicayl3 :

bonjour,

En kötü günlerin en büyüğü, en büyük ve en zor işlerin başında geliyor. En çok sorulan sorular için en iyi yorum ve yazı tiplerini yazın. Si tu veux t'doğaçlamacı tüccar je suis la dökün t'aider et la communauté aussi. Bundesbank'tan JP Morgan'a en iyi şekilde haber gönderebilirsiniz. En iyi seçeneklere sahip olmak için basın... Danışmanlık ve danışmanlık hizmetleri, ticari ve finansal işlerin en iyi şekilde yönetilmesine yardımcı olur. En son brooker sal lar, ve e avec quel plaka formları tu ticaret?

samimiyet

bonjour,

Merci, oylama yanıtını dökün.

Avrupa ve Avrupa'nın en büyük günlerinden biri için en uygun zaman dilimleri için en uygun zaman dilimleri. ilk çıkış eylül --> Une grosse chutte de l'EUR...)

ForexTime'ın Je suis'i, temel hesaplamaları, gerçekleri değerlendirmeleri ve sonuçları hesaplamaları.

J'utilise MT4 ticari plaka formu.


samimiyet


samimiyet

 

bonsoir,


Forumun ana konu başlığını oluşturan afişler, forumların bir araya getirilmesi için bir araya geliyor.

Öncelikli bir şekilde, bir süre önce, bir gün önce.

Néanmoins, il ya t-il des volontaires, échanger'ı sohbetten communautaire comme ICQ veya G+ ile mi gönderiyor?

 

Ticaret, otomatik ticaret sistemleri ve ticaret stratejilerinin test edilmesi hakkında forum


bonjour,

...

Sur le düşkün, ça serait bien d'avoir une communauté mql4/5 francophone, mais jusqu'ici il ya peu de adaylar reguliers.

Bien à vous,

Alain


 

Je sus brésilien, Paris'teki yaşam alanı. je me donc de vous rejoindre izin verir.

Je teste artı d'une dizaine de stratégies en ce an. Forex'te bağımsızlığın maliyesinin tamamının planlanması.

En iyi seçimler, en iyi seçimler.

 
pedrosimao :

Je sus brésilien, Paris'teki yaşam alanı. je me donc de vous rejoindre izin verir.

Je teste artı d'une dizaine de stratégies en ce an. Forex'te bağımsızlığın maliyesinin tamamının planlanması.

En iyi seçimler, en iyi seçimler.

Bienven
 

coucou ma derniere strategie est de kirarer sur une paire ve artırıcı ilerleme les lot lentement sur des mois 6a 12

en restant a plus de 300 pip du court et un stop tres serre le hic c est le ilk çıkışı